torsdag 29 januari 2015

Välbehövlig helg och mitt favoritbord










Hej!


Välkommen helg! 
Helt underbart att vara ledig i tre dagar nu.
Både jag och barnen har varit riktigt trötta i veckan, så nu behöver vi lite ledig tid att samla ny energi på. 

En liten utflykt är planerad i morgon, bland annat med ett utlovat besök på McDonalds. Ni kan ju gissa vilka som är överlyckliga för det :).
När man bor en bit ifrån detta fantastiska matställe så blir det ju inte så ofta vi är där tillsammans hela familjen, så morgondagen blir nog en riktigt bra dag. 

Nu är halvmånebordet tillbaka på sin plats i matsalen igen (över jul har ju granen stått här).
Jag är verkligen så nöjd med detta bord som vi köpte på auktion (min julklapp). Ja, jag vet att jag har nämnt det någon gång förut ;). Jag tycker verkligen att färgen på bordet passar så bra till tapeten.

Den vackra spegeln i "guld" är ett arvegods. Den vita spegeln är från Jysk. Den ljuvliga ljusstaken har jag fått i present.
Är även riktigt glad över att jag har lyckats ta ett så bra kort på barnen, det var då när de satt lite mer still ni vet. Vilhelm riktigt "gosar in sig" i Sigrid på bilden. 

Hoppas ni får en härlig fredag!

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar