lördag 10 januari 2015

Kök, lampa och tavlor



En liten tjuvkik på vår nya vägglampa. Den ska sättas upp i köket inom kort. Lampan köpte jag hos Vit Vitare Vitast


Nu är julen utrensad från köket.




Iordningställandet av vår lilla soffgrupp på övervåningen fortsätter. Nu har det kommit upp några tavlor, speglar och ramar på väggen också. 


Hej!


Hoppas ni har haft en härlig lördag!

Här hemma har vi haft en skön dag med en blandning av aktiviteter. 
I kväll har jag fixat lite i hallen på övervåningen igen. Några nya tavlor jag köpte på loppis har fått komma upp på väggen över soffan. Dessutom har jag konkat på en annan möbel som även den har fått ta plats här i hallen. Fler bilder kommer snart! Det känns som att detta rum börjar kännas mer och mer mysigt nu. 

I dag hade jag även tänkt städa bort julen helt, men det blev inte riktigt så. Stjärnor och stakar är fortfarande kvar i fönstren. Och granen, den är också kvar. Dagen gick så fort och vi gjorde en massa annat roligt istället. Och i morgon ska jag jobba. Vi har visningshelg på jobbet, så morgondagen är fullspäckad med visningar. Jag får ta ett sista ryck med julen någon kväll i veckan istället. 

På tal om gran så har vi som sagt inte slängt ut våran än, men däremot var vi på julgransraskning i samhället i dag. Det var riktigt trevligt och uppskattat av alla. Dessutom kom tomten med godispåsar. Till barnen då förstås ;). 


/Clara


1 kommentar:

  1. Hade inte varit så dumt med en godispåse till dom vuxna också. Kram/m

    SvaraRadera