måndag 30 mars 2015

Ett litet föredrag igen







Hej!


Den 21 april är ni välkomna till Mönsterås bibliotek då jag ska hålla ett litet föredrag om hur det är att driva en blogg. Jag tänkte även ge lite tips till er som går i tankarna att starta en blogg. 
Hoppas vi ses där!

Visst är det väl helt fantastiskt att det är lite ljusare om kvällarna nu?
Jag blev genast på bättre humör och fick mer energi. Ja, äntligen!
Jag har även försökt att komma igång med mina löpturer. Det ger så mycket energi att komma ut och röra på sig lite i friska luften.

Och snart är det ju påsk dessutom. Att vara lediga i fyra dagar tillsammans blir härligt. En massa roligt ska vi minsann hitta på här hemma :).
Jag tänker mig en spännande "påskäggsjakt" för barnen i hagen här bredvid.

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar