måndag 2 mars 2015

Färg var det här!








Hej!


Det här är mitt första blogginlägg med min nya dator *jaa!
Jag önskade mig en dator i födelsedagspresent, och jag fick en:). Vilhelm hade avslöjat några dagar innan att det var det jag skulle få. 
Äntligen kan jag lägga in bilder här på bloggen utan att det tar sisådär en timme. Ni anar inte hur många gånger jag har suttit här och svurit över min lååångsamma dator. Men jag vill ju så gärna blogga, så jag har liksom stått ut. Men nu så, nu går det undan vill jag lova :).

Är så nöjd med den röda tapeten i hallen och den "nya möbleringen" här, så jag måste visa er några nya bilder. Har flyttat runt några bord och speglar sedan jag senast visade bilder härifrån. Ni vet ju att jag gillar att möblera om.


Om ni undrar hur kalaset gick i lördags, så gick det jättebra. Allt flöt på och vi alla fick plats. Visst, det var en hög ljudvolym och inte så mycket svängrum i matsalen, men vad gjorde väl det när vi hade så trevligt. 
Jag hade gjort en liten tipspromenad med frågor om mig själv. Den placerade jag på övervåningen, så vartefter gästerna kom fick de gå den "lilla promenaden". Det var spännande att se hur mycket de visste om mig egentligen:). Senare under kvällen hade vi även en liten tävling med klurigheter där det gällde att tänka till lite extra. 

Maten vi hade lagat räckte och blev över, så nu har vi ätit rester i två dagar (plus att jag tog med mig det i matlådan till jobbet idag). 

Tiden bara sprang iväg och det var fullt upp att fixa och dona med maten samtidigt som jag ville umgås med gästerna, så det här med fotografering under kvällen blev det inte mycket av :(. Skulle bett någon ta hand om det. Nu vet jag det till nästa gång (40-årsdagen då kanske;)).


Hoppas ni får en härlig vecka!

/Clara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar