tisdag 3 mars 2015

Födelsedagsklänningen!





Den här klänningen från MQ hade jag köpt till mitt kalas. Jag gillade den särskilt eftersom att den är så klassisk och både kan användas till "finskor" och sneakers. En användbar klänning!

Klänningen är marinblå med vita prickar.



Och så en liten bild på en av tårtorna på kalaset. Min kära syster hade gjort denna underbart vackra chokladtårta. Och ljuvligt god var den också.


Hej!


Hoppas ni mår bra!

Den här ljuvliga klänningen hade jag köpt till helgens kalas. Inte nog med att jag gillade färgen och modellen, den var skön också :).
Tror nog att den kommer användas mycket i sommar.

Jag får nog erkänna att jag är lite trött efter allt roligt som har hänt i februari.
Det började ju med Sigrids födelsedag och hennes kalas, ett par dagar efter det hade jag mitt föredrag om inredning på biblioteket i Högsby och så var det ju min 30-årsdag i onsdags och så helgens kalas. 
Alla förberedelser och planering har tagit ganska mycket tid och kraft, men det har varit väldigt roligt. 
I och med att jag gillar att vara ute i god tid och vara strukturerad så började jag redan i januari att förbereda mitt föredrag, grovplanera inför min fest, skicka ut inbjudningskort osv, 

Men nu har allt redan svischat förbi, men roligt och lyckat har det varit.

Nu ser vi fram emot våren istället och allt roligt som händer då.

/Clara





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar