tisdag 23 december 2014

God Jul



Jag gjorde en liten sammansättning av en amaryllis och granris.

På väggen i köket hänger pepparkakor med våra namn på.


Denna ljusstake köpte jag på loppis för 45 kr. Den var inte så fin då, men jag målade den med lite ljusgrå färg och sen blev jag riktigt nöjd med den :).


På köksbordet!

"God Jul-vimplarna" från Nyblom och Kollén är på plats.

Dukningen inför julafton är näst intill klar. Bara lite mer granris som ska tillföras.

Amaryllis, rosor och granris.


Ett par minigranar i vardagsrummet.



Jultomten sitter i fönstret!


Hej!


Nu vill jag önska er alla en riktigt God Jul!
Hoppas att ni får en riktigt mysig julafton.
Jag känner mig lugn inför dagen...så gott som allt är fixat...bara Jansson som återstår att göra.

I dag får ni se en massa olika julbilder här hemifrån, allt från tomtar, blommor och ljusstakar till granar och pepparkakor. 

Nu är det läggdags, så man är riktigt pigg imorgon!

/Clara


1 kommentar:

  1. Fint du har hemma! Finns en ny köp-och-sälj-sajt som heter Yardsale.se där det finns fler loppis-fynd :)

    SvaraRadera