måndag 27 oktober 2014

Dukning med pumpor och ljus






Hej!


Pumpor och ljus hör hösten till!
I helgen hade vi kära vänner här på middag och då hade jag dukat bordet med just pumpor och ljus. Ljusen hade jag ställt i olika glasburkar och små ljuslyktor. På bordet ligger några pumpor här och var.

Till oss vuxna dukade jag med vit/grå-servetter och Vilhelm valde att barnen skulle ha Blixten-servetter (Blixten från filmen Bilar ni vet). Ja men självklart ska ni ha det.

Vi hade en riktigt trevlig kväll, både vi vuxna som hade massor att prata om och barnen som lekte för fullt och var vakna mycket längre än vanligt.
Som tur var fick vi ju en extra timme dagen efter =).

Förresten, nu har vi placerat ut våra nya soffor som jag visade er en skymt av förra veckan. Snart kommer det bilder på dem. Måste säga att jag blev såå nöjd.

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar