fredag 3 oktober 2014

Kandelaber och torkade blommor






Hej!


Härligt med fredag idag! 
Vi är lediga och grejar med lite allt möjligt. Leker, städar, myser, tvättar och fixar om vartannat.

Det här skåpet ni ser på bilderna har jag ärvt av mormor och morfar. Det är stort och bra och rymmer en hel del, bland annat en massa dukar och prydnadssaker.
På skåpet står världens finaste kandelaber enligt mig =). Den är från PB Home. Jag verkligen älskar deras grejer. Kandelabern köpte jag för ett antal år sedan och det känns som att den kommer man aldrig tröttna på. Av en slump hamnade alla mina torkade blommor i en zinkbalja här på skåpet också. Jag skulle en dag bara rensa bland mina torkade blommor och la dem helt enkelt på varandra i denna balja. Vips så hade jag en riktigt trevlig dekoration, utan att det riktigt var meningen.
Bredvid dessa saker står även ett svartvitt foto på barnen.

På första bilden ser ni några av mina vita bord med snirkliga ben. Fler bilder på dem och övriga vardagsrummet kommer snart någon dag.

Nu är det dags att laga mat här hemma. Lax med lingon står på menyn (jag vet att den kombinationen låter märklig, men det är supergott).

Ha en fortsatt bra dag!

/Clara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar