måndag 3 november 2014

En liten, liten stol...







Hej!


En liten, liten stol står här i hallen på väg in till köket. Den är alldeles lagom för Sigrid att sitta på. 
En gullig liten stol som till och med bara är söt att titta på.

Det här med stolar gillar ju jag...och vi har dessutom väldigt många. Men lagom många skulle jag säga ;).
Men i helgen när vi putsade fönster sa till och med jag att det vid sådana tillfällen är rätt jobbigt att vi har så mycket grejer och möbler överallt som man måste flytta på. Putsade fönster ja, det var på tiden. Fick otrolig värdefull hjälp med det. Det gick både snabbare och var roligare när man var två (eller tre förresten, Vilhelm hjälpte också till).

Annars får jag nog säga att jag har lite dåligt med energi för tillfället. Har inte den där riktiga lusten att göra så mycket. Kanske har det med mörkret och vintertiden att göra. Men snart hoppas jag att energin kommer tillbaka...särskilt när det är dags att börja med lite julförberedelser.

Ha det så bra!

/Clara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar