lördag 15 november 2014

Enbuske i vardagsrummet









Hej!


Idag tog jag in en enbuske som jag tyckte var lite komisk till formen. Bara därför tog jag in den =). Jag tyckte att den passade rätt bra där i hörnet i vardagsrummet. Den får helt enkelt vara första bidraget till årets julförberedelser inomhus. Hoppas nu inte bara den börjar barra med detsamma...
Jag tog även in en liten tall till köket.
Planerade och förberedde också lite inför årets paketkalender till barnen. 
Så julstämningen börjar nog infinna sig så småningom tror jag. 

Hoppas ni haft en härlig lördag!?
Här har det varit lite städning blandat med mys, filmtittande, kladdkakebakning och så...

Det kliar i mina fingrar och jag är så sugen på att pyssla och greja hela tiden.
Får se vad det blir imorgon =). 

Idag var det förresten jag och mina "kollegor" i Hem- och trädgårdspanelens tur att svara på frågor i tidningen igen. Frågorna handlade bland annat om bostadskarriärer och drömträdgårdar. 

Ha det så bra!

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar